Tehtud tööd
Selleks, et uue kliendi usaldusväärsust võita ning meie töökoja võimekust demonstreerida on kõige mõistlikum anda ülevaade meie meistrimeeste tehtud töödest.
Peamised tööd:
- Karburaatorite ja sissepritsesüsteemide puhastus ja seadistus
- Amortide hooldus ja edasiarendus
- Mootori kapitaalremondid
- Üldhooldus
Mootori remont
Masin: KTM SX-F 350 2022a
Läbisõit: 100tundi
Tööülesanne: Kolvi, kepsu, mootorilaagrite ja -keti vahetus, klappide reguleerimine
Masin: Suzuki GSX-R 1000
Läbisõit: 20 323km
Tööülesanne: klappide kontroll ja reguleerimine, Üldhooldus
Nipid: kui ei soovi mootoriketti täielikult eemaldada, tuleb siduda traadida või nipukatega kett nukkvõlli hammika külge, sedasi ei lähe ajastus sassi. NB! alati kontrollida ajastust lõppprotsessis.
Karburaatorite ja sisselaskesüsteemide puhastus
Masin: Yamaha R1 2018
Läbisõit: 10 002 km
Tööülesanne: Sisselaskesüsteemi pesu
Pildid: drosselklapi ultrahelipesu ja pihustite pesu (pildid enne ja pärast)
Masin: Suzuki GS500E 1995
Läbisõit 32 233km
Tööülesanne: karburaatori puhastus
Käik: peale karburaatotire eemaldust osandame detailid mis kardavad keemiat ja sooja. Paneme allesjäänud detailid ultrahelipessu ning ootame 30minutit mil saame uued karburaatorid justkui tagasi.
Amortide hooldus ja edasiarendus
Masin: Beta RR300 2019
Läbisõit 120h
Tööülesanne: Amortide hooldus ja seadistus
Käik: Amorditöödel on ülioluline saada igasugune mustus maha nii välispindandelt kui ka seest. See tagab meeldiva tööprotsessi lihtsalt holdusel kui ka personialiseeritud Shim Stackide ehitamisel .
Üldhooldus
Masin: Yamaha Genesis (FZR1000 1988)
Läbisõit 42 337km
Tööülesanne: Elluäratamine peale pikka seismist
Käik: Peale omaniku vahetust oli soov käia kõik sõlmed ja olulised kuluosad üle. Kuna eelnev omanik oli ökotanud, siis tuli ette nii õlipunnide keermete taastamist kui ka keevitustöid.
Mõistagi kõiksugu vedelikud vajasid vahetust ning detailid suuremat puhastust.
Masinad: KTM SX-F250 2018
Tööülesanne: lihtne hooldus, jõud kadus ära
Käik: Lihtne ja õigeaegne hooldus võib ära hoida suuremad mured. Antud ratta hooldus lõppes ka kolvivahetusega, sest õhufiltrist lasti kõiksugu pori läbi.
Ning kuna ka summuti tegi kõvasti lärmi, siis vajas lõpupütt uut villa.
Lisaks hooldusekäigus lisati puuduolevad raamikinnitused ning lihtsast hooldusest tuli lõpuks töömahukas projekt.
Hoia meie igapäevastel projektidel ja tegemistel peal Instagrammis ning küsi pakkumist oma mototehnika töödele juba täna!