Tech 10 jõudluse kõige olulisemad uuendused on ainulaadsed tehnoloogiad: eesmine paindekontrollraam, asümmeetrilised kahe pöördega õlavarred, patenteeritud dünaamiline kannakompressioonkaitse amortisaator, mis on integreeritud ümberkujundatud jalakesta sisse ja õhem, voolujoonelisem välistald. .
Loodud on uued materjalikomposiidid, mis on kaalult kergemad ja vastupidavamad, et tagada nende vastupidavus maastikusõidu karmidele. Uued külmsepistatud alumiiniumist pandlad on lihtsamini kasutatava, vastupidavama ja isejoonduva sulguriga tulemus, mis tagab positiivse haarde üle pakiruumi ülemise pinna. Tulemuseks on uue Tech 10 kaalulangus üle 400 grammi (peaaegu 1 naela).
Disain vähendab ka Tech 10 profiili ja füüsilist suurust. See on voolujoonelisem uuemate, kergemate ja vastupidavamate komposiitmaterjalide ning integreerituma lähenemisega komponentide konstruktsioonile, mis täiustavad dünaamiliselt pakiruumi šassiid ja kasutavad täiustatud liimimisprotsesse.
Asümmeetriline mediaalne ja külgmine topeltpöördsüsteem tagab parema paindlikkuse ja täpsuse nii iseseisva kui ka sünkroniseeritud liikumise jaoks
Valmistatud kahe tihedusega segust ja kombineeritud tagumise labade süsteemiga
Topeltpöördsüsteem võimaldab Tech 10-l säilitada oma terviklikkust paindudes
Energiat neelaval sääreplaadil on uus anatoomiline disain, mis vähendab pindala ja vähendab kaalu
Eksklusiivne kahest ühendist tald on sujuvalt integreeritud mitmetihedusega jalaaluse struktuuriga koos sisseehitatud toega
Jalakestal on viis erinevat ühendit ühes kerges tükis, mis pakuvad tugevust, säilitades samal ajal paindlikkuse ja struktuuri terviklikkuse
Uuenduslikud painutusdetailid töötavad sujuvalt uue paindetugisüsteemiga, et tagada ülim jõudlus
Madala profiiliga ülestõmmatav disain vähendab materjali ehitust, vähendab kaalu ning hõlbustab kergemat ja kiiremat kandmist
Polükangast vooder koos 3D avatud porolooniga sisaldab libisemisvastast seemisnahka kannaosas, mis hoiab jala saapa sees
Pakub täielikku ja sujuvat paindekontrollisüsteemi, alates jalalabast kuni sääreplaadini
Ümberkujundatud kahe tihedusega termoplastsest polüuretaanist (TPU) tagumise labade süsteem, mis on loodud vältima hüperpikenemist, pakkudes samal ajal paremat paindekontrolli ja löögikindlust
TPU kaitse ja põrutusi summutav polster kannal ja pahkluudel
Väliskesta konstruktsioonis välja töötatud pahkluu juhtimissüsteem, mis võimaldab pahkluu loomulikku liikumist, vertikaalset survekontrolli ja paremat kaitset löögi eest
Asümmeetrilised kahe pöördega hoovad pakiruumi raamil
Šassiis on ühendatud täiustatud kerge mikrokiud ning löögi- ja kulumiskindel TPU kest
Sulgemissüsteemil on vastusulgur, kahekordistunud sulgemisturvalisus ja isereguleeruv kiirvabastus/lukustussüsteem, mälu, disain lihtsaks ja täpseks sulgemiseks ning parema sõiduomaduse ja turvalisuse tagamiseks
Ühendab topelt esi- ja tagatera pistikud
Täielikult ümber kujundatud tald patenteeritud haardega, mis parandab jalapulga jõudlust, haardumist ning muda ja vee äravoolu
Kontuuriga TPU säärekaitseplaat pakub löögikindlust
Dynamic Heel Compression Protector (DHCP), uuenduslik turvafunktsioon, mis sisaldab täielikult integreeritud kokkupandavat kannaosa koos laiendatud polü-vahuga, et neelata kokkupõrke ajal suurt löögienergiat.
Disainitud nii, et see hõljub vabalt pakiruumi alumise ja ülemise konstruktsiooni vahel
Patenteeritud tehnoloogial on kergemad, anatoomiliselt ümberkujundatud mediaalsed ja külgmised torsioonvarred
Õhukese joonega pandlad sisaldavad suure mõjuga sillasulgureid, mis on täpsuse ja tugevuse tagamiseks külmsepistatud
Pehme mikrokiust kedra aitab sulgeda liigse vee ja mustuse sissepääsu